Keepers, Breeders and Sellers

The Ultimate Creatures is formed to promote better lives for all rodents. We aim to educate people about rodents and how can they provide the best care to their pet.

Monday 16 January 2012

Selamat Datang Ke Ultimate Creatures Pets Store!

Assalammualaikum n selamat sejahtera semua! terima kasih kerana sudi melawat blog kami... di sini saya akan terangkan serba sedikit tentang syarikat kami..

Ultimate Creatures Enterprise merupakan sebuah syarikat yang beroperasi berasaskan bidang penternakan haiwan. kami mula bergiat aktif dalam bidang penternakan haiwan ini secara senyap pada tahun 2010, dan mula utk memperkenalkan syarikat ini pada umum..

pada mulanya, membela haiwan tak kiralah haiwan exotic atau sebaliknya merupakan hobi kami sejak sekian lama dulu.. bermula dari haiwan2 comel seperti arnab hinggalah ke species lebih "best" iaitu ke dunia reptile iaitu ular, biawak dan sebagainya.... sejak membela haiwan sebegini kami mula dapat rasakan yg punca makanan mereka seperti tikus sangat2 tidak mencukupi di pasaran dan mulanya tercetus idea menternak tikus..

di situlah business ini termuncul... berkat usaha mengkaji tentang cara2 penternakan tikus dan menjadikan beberapa orang "breeder tikus" dari holand dan indonesia sebagai rujukan maka terhasil lah cetusan idea utk menternak tikus dengan cara yg lbih moden...

tikus2 ternakan kami di jamin di beri makan makanan berkhasiat...  dan sekarang kami cuba untuk melakukannya dengan lebih bersungguh sungguh... di samping itu juga kami menternak species2 lain seperti sugar glider, hedgehog, arnab, guinea pig dan hamster.... 

syarikat kami lebih tumpu kepada haiwan2 berjenis "rodensia"... TQ

sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi kami di talian : 0197575606



No comments:

Post a Comment